برای دختران نوجوان: تغییر طرح شلوار جین [مجموعه‌عکس]

اگر از ظاهر شلوارتان خسته شده‌اید، از باب تنوع می‌توانید با چند برش و کوک و دوخت، و البته گذاشتن اندکی وقت و دخالت دادن کمی هم ذوق و سلیقه، به شلوار جین خود ظاهری متفاوت بدهید. تصاویر پی آمده را ببینید... آن‌قدر گویا هستند که نیازی به هیچ توضیح اضافه نداشته باشند. البته شما می‌توانید به جای مستطیل یا مربعی ساده در قسمت زانو، یا زیپی که پایین ساق دوخته شده، بر حسب میل و سلیقه خود از رنگ و طرحی دیگر (مثلا ستاره‌ای، دایره و...) استفاده کنید.
کد خبر: ۷۲۵۲۷۸
برای دختران نوجوان: تغییر طرح شلوار جین [مجموعه‌عکس]

جام جم سرا:

(ایران مطلب)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
محمدمهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
۰
۰
واقعاً بی معنا است از یه طرف تبلیغ لباس ایرانی و از یه طرف تبلیغ شلوار جین!!!!!
متعجب!!!!!!!!!!!!!!!!11
Kazakhstan
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
۰
۰
بی عفتی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! بدحجابی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
خواهرم برادرم ملت بزرگوار!!!!!!!! اصحاب كهف از خواب بیدار شدن از غار بیرون رفتن متوجه تغییرات دوروبرشون شدن. خودتون رو به خواب زدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این كجاش بی عفتی بود؟ اصلا معنای عفت و ججا ب نكنه نمیدونین؟؟!!! ادم تعجب میكنه از بعضیها!!!!!!!! نوشته دختران نوجوان از این هم بگذریم كجای پوست یا موی اون پیداست؟ ما قدیما بهش میگفتیم وصله. اصلا فكر كن سر زانو پاره شده وصله زده. صحبتم بخصوص با این سه تا خانم یا اقایی كه نظر اول رو دادند هست كه اگر فكر میكنید با این نوع نگاه دین و حجاب و عفت حفظ میشد الان وضع جامعه این طور نبود. جواب داد؟؟؟؟ نه برعكس الان به خاطر همین برخورد جوونها دارن لج میكنند. من ممنونم از جام جم كه با نگاه درست هم از اصول حجاب و عفت خارج نشده هم تنوع رو برای جوانها و نوجوانهای تنوع طلب داره ارائه میده. خواهش میكنم نگذارید این نوع نظرها دلسردتون كنه باز هم از این نمونه های خیاطی و هنرهای خونگی بگذارید لطفا جوانهای ما رو همین طرز تفكراتی مثل اینها لجباز كردن
م
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
۰
۰
چه لوس
Anahita
Norway
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
۰
۰
ایـــده خوبیـــه ^ــــ^
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
۰
۰
واقعا كه بی جنبه این كجاش بی حجابیه..بلكه ام یكی میخواد تو خونه اش اینو بپوشه..خوبه فقط تو حجاب همه تخصص دارین نظر بدین.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
۰
۰
بی مزه و جلف بود
مریم
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
۰
۰
به نظرم خیلی قشنگ نبود

نیازمندی ها